neljapäev, 20. oktoober 2016

Minu arvuti

Minu arvuti omadused on järgmised:

Firma- Asus

Protsessor:
Intel i5 6200U 2.3Ghz (3762p)

Mälu:

Ekraaniühendused:
HDMI
Operatsioonisüsteem:
Microsoft Windows 10 Home 64bit Intel i5 6200U 2.3Ghz (3762p)

Enda arvutiga olen rahul, kuid sooviksin Macbooki, sest see on väga ilus ning seal on kerge tööd teha.
Pildil minu praegune arvuti.

kolmapäev, 28. september 2016

Minu suvevaheaeg

Minu suvi algas juba mais, kui reisisime vanematega Kreekasse Rhodose saarele. Seal veetsime me suurepärase nädala. Me ujusime, päevitasime ning jalutasime linnas. Rhodos on väga vana linn.
Juunis sõitsime perega Tartusse, minu õde lõpetas ülikooli ning me olime ta aktust vaatamas.
Jaanipäeva veetsime peretuttavate maakodus, kus oli väga lõbus. Mängisime võrkpalli, hüppasime batuudil, käisime saunas ning ujusime jões. Õhtul tantsisime suure lõkke ääres.
Juulis külastasime ema, isa ja õega vanaema, kes elab Võrus. Tähistasime tema juubelit, ta sai 75-aastaseks.
Juulis osalesime veel Emiliega rannavõrkpalli võistlustel, sest me mõlemad tegeleme võrkpalliga ning rannas on seda veel mõnusam mängida. Seal meil väga hästi ei läinud, aga andsime endast parima.
Kuu lõpus käisime õe, tema sõbranna ja sõbranna vennaga wakeboardiga sõitmas, see oli ülilahe kuna ma pole seda kunagi teinud. Esimestel katsetel ei saanud ma hästi lauale püsti, aga hiljem tuli väga hästi välja.
Terve suvi käisin ma ka tallis, kus on mul oma hobune. Tegime trenni ja võistlesime suvejooksul väga palju. Tihti tulime ka auhinnalisele kohale. Augustis võtsime osa Pärnumaa meistrivõistlustest takistussõidus, kus saavutasime neljanda koha. Weekendi ürituse ajal töötasime õega tänavatoidufestivalil, kus müüsime magusaid ja soolaseid mandleid, šokolaadiõunu ja ka jooke.
Jäin oma suvevaheajaga väga rahule.

neljapäev, 12. mai 2016

Filmid

Minule meeldivad filmid, aga eelistan siiski lugeda raamatuid.
Lemmikžanrid on üldisel komöödia, fantaasia ja põnevusfilmid.
Filme vaatan ma tavaliselt arvutist, aga ka telekast ning vahel käin ka sõpradega või vanematega kinos.
Õudusfilmid mulle üldse ei meeldi, aga kipun neid sõpradega siiski vaatama ning see alati lõpeb suure kahetsusega.
Kinos käin umbes ühe korra kahe kuu jooksul. Suvel ei taha seal käia, sest väljas on ilus ilm ja saab muudki teha kui pimedas ruumis istuda.
Ma vaatan alati välismaiseid filme, need meeldivad mulle palju rohkem. Viimati vaatasin filmi "The 5th wave", kus peaosas mängis üks mu lemmiknäitleja Chloe Grace Moretz.
Ühte lemmikfilmi mul ei ole, aga on paljusid filme, mis mulle väga meeldivad.

Siin on nende treilerid:

THE VOW

MAZE RUNNER: THE SCORCH TRALS- sellel filmil on kolm osa, mis on kõik väga head. Muidugi raamatud on minu jaoks veel paremad.

THE NOTEBOOK

neljapäev, 14. jaanuar 2016

Jõuluvaheaeg

Kaua oodatud vaheaeg oli 3 nädalat pikk ehk nädal rohkem kui eelnevatel aastatel. Selle ajaga sai palju tehtud- käisin rohkem tallis, tegime O'Herast palju pilte ja nautisime ilusat lumesadu.
Kohe vaheaja algul kaunistasime emaga toad ja tõime kuuse tuppa. Mina riputasin oma tuppa üles ''FAIRYLIGHTSID'' ning kuldse pehme riba ning riputasin ka seinale erinevaid pilte kas siis Herast või mingitest elulistest lausetest. Tänu kaunistustele oli mu toas väga hubane ja mõnus jõulutunne.
Kaunistamise ajal mitu korda  meie kass varastas kuulikesi ning mängis nendega omaette.
Jõuludel kutsusime külla vanavanemad, onu ning ta kihlatu. Sõime, jõime ja jagasime kingitusi. Minule kingiti kaua oodatud IPHONE 5S, HOMMIKUMANTEL, KOMMI, RAHA ja NIKE'I TRENNITOSSUD,  mida oli väga vaja. Olin õnnelik, et saime veeta jõule perega ja kõigil oli tore:) Ainult õde polnud kodus, sest tema on HAWAIIL oma mehega, keda ta seal kohtas. Ei tea, mis saab, kas ta läheb sinna elama või mitte, aga huvitav oleks minna ju talle külla.
Käisin vaheajal ka võrkpallitrennis ja mereääres jooksmas, mida on mul hea teha kuna elan rannast viie minuti kaugusel.
Käisin ka ühe oma parima sõbra-Marlene sünnipäevapeol, mis toimus tema oma kodus, kus vaatasime filme, mängisime laua-ja liikumismänge.
Vaheaja viimasel nädalal sain ma alumistele hammastele breketid (ülemistel on juba olemas). Hambad õhtul valutasid ja olid väga tundlikud. Nüüdseks olen juba harjunud ning ootan juba, et hambad ilusa kuju võtaksid.
Viimased vabad päevad veetsin kodu koristades ja ema aidates ning kooliasju kokku pannes.
Selleks korraks kõik, tsau!
Alltoodud piltidel olen mina Heraga meie ''PHOTOSHOODIL'' ning viimasel pildil on meie kass mini-kuusepuu ees poseerimas :)

Teise veerandi analüüs

Lõppemas on teine veerand ehk esimene poolaasta. Hinded on korras, tööd parandatud ja meel on hea. KÕIK VIIED JESS!!
Probleeme tekkis algul loodusõpetusega, kus sain asjadest halvasti aru ning keskenduda oli raske. Lõpuks tuli mul suur tahtejõud saada loodusõpetuses siiski hea hinne ning õppisin korralikumalt kui varem, lahendasin palju ülesandeid ja keskendusin kõvasti.See tuli väga kasuks, sest saingi veerandihindeks viie.
Programmeerimine andis mulle erinevaid kogemusi- õppisin tegema huvitavaid mänge ka ilma õpetaja panuseta. Sellega jäin üsna rahule, see võttis küll aega ja palju mõtlemist-nuputamist, kuid mängud said kenasti valmis. Muidu mulle väga ei meeldi mängude koostamine, aga mobiiliappi koostamine oleks kindlasti huvitav.
Nagu olen eelnevalt maininud, tegelen ma ratsaspordi ja võrkpalli treeningutega. Võrkpallis oli tõuse ja mõõnasid nagu näiteks see, et kahtlesin endas palju ja kartsin käia võistlustel kuna olin hirmul, et kui teen midagi valesti, siis kõik on minu peale kurjad. Sellest hirmust sain üle, sest arutasin seda ka treeneriga ja temaga rääkimine mõjus mulle väga hästi. Siiani arenen aina edasi.
Ratsutamine edenes ka väga edukalt- O'Hera (minu poni), hüppas aina paremini, kõrgemale ja kaugemale. Meil vedas sellega, et põhimõtteliselt terve detsembrikuu oli üsna soe ja ei sadanud maha lund.
Teisel veerandil jäi mulle kõige rohkem meelde ekskursioon Tallinnasse- Estonia Ooperisaali, kus me avastasime lavataguseid ruume ning vaatasime etendust ''Savoy ball'', kus näitles ka üks mu lemmik eesti näitleja Märt Avandi.
Väga tore oli ka meie esinemine koos klassiga kooli sünnipäeval- tüdrukud tegid tantsukava, mida olime kehalise kasvatuse tunnis koostanud ning poisid Bruno, Ako ja Jan tantsisid Beyonce ,,Single ladies''-i järgi. Esinemine oli edukas ning sai palju nalja.
Kokkuvõtteks ütlen, et jäin kõigega rahule, mis toimus esimesel poolaastal- hinnete, treeningute ja kogemustega.

see on pilt kuusepuust, mis seisis Estonia teatri esimesel korrusel.

pilt O'Herast, kui me käisime ilusa ilmaga maastikul.

neljapäev, 1. oktoober 2015

Meie reis Barcelonasse

Suve keskel, juulis, käisime emaga Barcelonas. Olime seda reisi plaaninud juba jaanuarist saadik ning olime väga elevil.
Lennujaamas pidime olema juba kell 5.00 hommikul. Lennuk tõusis õhku kell 6.00. Minul oli aknaäärne iste, õnneks!! Magada oli lennukis väga raske, sest mul polnud pead kuskile toetada ja kaelapatja mul ka ei olnud. Kuidagi sain ma ikka veidi tukkuda ning me maandusime Barcelona aja järgi umbes kell 11.00.
Lennujaamas me sõime veidi ning siis läksime bussiga kesklinna, kust edasi me otsisime õige metroojaama ja ning sõitsime sellega meie üüritud korteri lähedusse.
Korter oli meil pisike, kuid hubane. Korteris käisime enamasti ainult magamas, sest suurema osa päevadest veetsime linnas, käisime ekskursioonidel ning olime rannas. Juba teisel päeval sai ema kerge kuumarabanduse ning veetsime selle päeva kodus. Mina käisin rändamas ja otsisin söögipoodi, kust ostsin meile süüa.
Iga hommik jõime värskelt pressitud apelsinimahla. Väga maitsev oli.
Ühel päeval sõitsime kahe suure double-deckeriga väga suure osa linnast läbi ning tutvusime mitme ilusa vaatamisväärsusega.
Kõige rohkem meeldis mulle Gaudi Sagrada Familia, kuidki ooteaeg oli 4h ning me ei jaksanud nii kaua oodata, ei saanud me sinna sisse minna. Väljastki oli ilus vaade ning me saime mitmeid ilusaid pilte.
Rannas oli vesi suhteliselt must, aga vesi oli väga soe. Jäin randadega üldiselt rahule.
Nii mõnus oli käia emaga üks õhtu umbes kell 22.00 rannas ujumas.

Külastasime mitmeid söögikohti, kus jäime söögiga väga rahule. Mõned kohad olid väga kodused ning teenindajad sõbralikud. Veetsime Barcelonas 4 päeva, mis olid väga pikad ning igati mõnusad. Barcelonas oli tõesti väga palav-kuni 32 kraadi.
Väga kahju oli Barcelonast lahkuda, sest meie veedetud aeg oli väga väga lahe ning see reis jääb mulle igaveseks meelde. :))